Top Ten Tuesday: Bokrelaterade problem

Äntligen! Och med detta utrop menar jag att äntligen har jag tid och lust igen. Den senaste månaden har det varit stiltje både på bloggen och med att läsa böcker. Anledningen är kanske egentligen mest positiv: Jag har påbörjat ett nytt heltidsjobb som har tagit upp det mesta av min tankeförmåga och energi. Men nu är jag tillbaka igen. Hurra! Och kanske främst ett glädjeutop över att jag äntligen ska börja bena av alla dessa böcker som har stått i bokhyllan den senaste månaden och hånat mig. I’m coming at ya!

Men först börjar vi med en Top Ten Tuesday… Den här veckan är temat: Ten Book Related Problems I Have.
Vi har tolkat veckans uppgift en aning fritt och därmed vänt på steken, nämligen: Vad vi har problem med att läsa. Det kan handla om en viss berättarstil, språk, handling, karaktärer…

toptentuesday
Listan hittar ni HÄR, eller genom att klicka på menyn ”Vi listar”.

Har vi träffat en öm punkt som även du kan känna igen dig i? Vi är så nyfikna, vad har du svårt för att läsa?

 

/ Bokmästarinnan

Kommentera

