The Young Elites (bok 1) av Marie Lu

 NY RECENSION

the young elites
TITEL: The Young Elites (Den unga Eliten)
FÖRFATTARE: Marie Lu
FRÅN: 2014
BOK: 1 (i serien The Young Elites)
TAGS: Fantasy, Smitta, Magi, Förmågor, Våld, YA, Storytel
BETYG: ♥♥♥

”Jag vill skrika på den här boken, jag vill riva den i tusen bitar och spotta på den samtidigt. Jag vill hålla den och vagga den, för att på något sätt göra det hela bättre. Jag vill sätta den i skamvrån, för att få den att förstå att den inte kan göra så här. Jag vill ignorera den, för att den inte ska känna att det den just gjorde är något att uppmärksamma och därmed berättiga” (Klicka här för att läsa hela recensionen)

/ Bokmästarinnan

Beställ från:
Adlibris | Bokus

Kommentera

