Svårt att välja en ny bok?

Enkelt. Gör det här testet för att se vilken som bör bli din nästa bok att plocka upp och läsa i sommar. Det kan ju inte gå mer än.. fel. Ska tilläggas att det är jag som har gjort testet och baseras inte på något annat än mina tankar kring böckerna.
Lämna gärna en kommentar efter då jag inte kan se någon form av statistik alls. Vilken bok fick du och är det en bok du skulle kunna vara intresserad av?

Gå till test.. 

(Vilken fantasy/sci-fi/ya-serie bör jag läsa?)

3 reaktioner på ”Svårt att välja en ny bok?

  1. Superkul test ju! Fick ACOTAR och den är jag verkligen sugen på + fått tipsad till mig många gånger. På andra kom AB sig ofta crows som är en annan bok jag är mycket nyfiken på 🙂 tyckte även det var lite kul att Divergent var längst ner, då jag faktiskt inte fastnade så mycket för den … fast Hungerspelen gillar jag ju, och den var också långt ner 😛 men superkul, faktiskt! Tror jag gör om det någon gång då jag verkligen inte vatten vad jag ska läsa 😀

    Liked by 1 person

Kommentera

