Kort uppdatering

Oj oj, nu har det visst varit mycket. Både jobb, vänner och annat i livet har tagit upp all min tid och jag har inte haft tid för så mycket bloggande den senaste månaden. Och sen våren. Alltid denna vår med allt vad det innebär. Jag har flera böcker på min lista att skriva en recension om och jag har uppenbarligen inte heller hunnit posta denna månadens Great minde think alike. Men men, så är det ibland. Snart kommer jag igång igen och då kommer jag förhoppningsvis bara spruta ur mig inlägg som jag har haft på hjärnan ett tag nu. Hoppas kan en ju alltid. Syns snart igen!

/ Bokmästarinnan

Kommentera

