A court of wings and ruin (bok 3) av Sarah J. Maas

NY RECENSION


TITEL:
A Court of Wings and Ruin
FÖRFATTARE: Sarah J. Maas
FRÅN: 2017
BOK: 3 (i serien A Court of Thorns and Roses)
TAGS: Fantasy, Féer, Vänskap, Magi, Förmågor, Romantik, Erotik, Uppdrag, Våld, Ya, Serie
BETYG: 

”Men så glömmer jag denna irritaion snabbt igen, med den enkla förklaringen att jag älskar karaktärerna i den här serien och deras relation sinsemellan. Jag vill leva bland dem. Vara en av dem i deras inre cirkel. Eller bara någon i periferin. Bara jag får lov att vara med på något sätt.” (Klicka här för att läsa hela recensionen)

 

Beställ från:
Bokus | Adlibris

2 reaktioner på ”A court of wings and ruin (bok 3) av Sarah J. Maas

    • Gör det, helt klart värt! Alla tre böcker är ganska olika varandra (har olika fokus), men bra på olika sätt. Bok två är fantastisk enligt min mening! Om du inte råkar gilla första.. Håll ut!

      Gilla

Kommentera

